Thailand! - Reisverslagen van Sander & Suus - WaarBenJij.nu Thailand! - Reisverslagen van Sander & Suus - WaarBenJij.nu

Wij beginnen 2013 erg goed met een maandje backpacken in Thailand. Ons idee is om op voorhand zo min mogelijk vast te leggen en om gewoon daar te kijken hoe het allemaal loopt. Uiteraard hebben we wel een globale route in gedachte om geen highlights te missen.

Vrijdag 4 januari vertrekken we vanuit Brussel naar Bangkok. Daar blijven we een dag of 2 om vervolgens een rondje Kanchanaburi, Ayutthaya en Khao Yai National Park te doen in een aantal dagen. Vervolgens nemen we de nachttrein naar Chiang Mai en blijven daar een aantal dagen om ons o.a. te vermaken met kookcursussen, olifanten knuffelen en slingeren tussen torenhoge bomen. Daarna dwalen we af naar het zuiden. Waarschijnlijk doen we eerst de westkust aan om te genieten van helder blauw water en prachtige stranden. Het enige wat vast staat is dat we 26 januari op Koh Pha-ngan moeten zijn om los te gaan op de fullmoon party. Tot slot hebben we een aantal dagen om uit te brakken van dit feestje en nog wat te relaxen op de eilandjes in de buurt. Helaas vliegen we vervolgens alweer terug. Ook nu hebben we bewust gekozen voor een toetje; Tijdens ons overstap bezoeken we Abu Dhabi. Duizelt het je allemaal een beetje, google even een kaart van Thailand :)