Welkom - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Sander & Suus - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Sander & Suus - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Sanderensuus

Blijf op de hoogte en volg Sander & Suus

16 April 2011 | Nederland, Veldhoven

Welkom op onze weblog!

Na maanden dromen, fantaseren en plannen is het bijna zover: Over twee weken gaan we een onvergetelijke reis maken naar Australië! Om dan ook echt niets te vergeten en om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen, gaan we proberen een reisverslag bij te houden.

Hieronder vast een kaartje met de route die we willen volgen. Als heel Nederland Koninginnedag viert vertrekken wij in de avond naar Frankfurt. De volgende dag vliegen we in 12 uur naar Kuala Lumpur. Na een overstap van 2,5 uur, vliegen we in 8 uur verder naar Sydney. Eenmaal in Australië ziet ons voorlopige reisschema er zo uit:

Dag 3 t/m 6: Sydney (ergens deze dagen bezoek aan de Blue Mountains)
Dag 7: Vlucht naar Adelaide.
Dag 8 t/m 10: Met huurauto Great Ocean Road rijden. Het schijnt dat ze in Australië links rijden ;-)
Dag 11: Phillip Island
Dag 12 en 13: Melbourne
Dag 14: Vlucht naar Alice Springs.
Dag 15 t/m 17: 3 Day Rock The Centre Backpacker Tour met bezoek aan Uluru, Kata Tjuta en Kings Canyon. We slapen in de buitenlucht in een ‘swag’.
Dag 18: Vlucht naar Cairns.
Dag 19 t/m 21: Cairns (ergens deze dagen gaan we snorkelen in het Great Barrier Reef en bezoeken Cape Tribulation).
Dag 22 t/m dag 34: Vanaf vandaag rijden we in een Hippie Deluxe camper langs de oostkust naar Brisbane. Onderweg bezoeken we de Whitsunday Islands, Fraser Island, en nog veel meer…
Dag 35: Vertrek naar Kuala Lumpur.
Dag 36: We hebben een overstap van 18 uur en gaan dus nog een dag Kuala Lumpur bezoeken.
Dag 37: thuiskomst :-(

Wil je een seintje krijgen als we een nieuw verslag hebben geplaatst schrijf je dan in voor de mailinglist in het ‘Blijf op de hoogte’-blok op deze pagina! Laat af en toe een berichtje achter hoe het met jullie gaat!!

Enjoy!

  • 16 April 2011 - 20:54

    Toon:

    Ik heb me alvast aangemeld om op de hoogte te blijven. Groeten.

  • 16 April 2011 - 21:14

    Ineke:

    Wie zijn die mooie mensen op de foto?
    Is dat mijn knappe zoon met zijn mooie vriendin?

  • 16 April 2011 - 21:29

    Bep:

    ome Grard en ik willen graag met jullie op reis. Wij gaan vast genieten van jullie mooie verhalen.
    Alvast een goede maar vooral mooie vakantie gewenst.

  • 17 April 2011 - 00:30

    Antoon V Heumen:

    ja sander ze rijdenlinks an de weg,en kijk uit voor die danger oes die springen er zomaar voor hop hop
    veel fun toe gewenst vanuit hier

  • 17 April 2011 - 07:07

    Marleen:

    Ben erg benieuwd naar jullie avonturen!

  • 17 April 2011 - 08:43

    Joris, Chantal & Kay:

    Hey Sander en Suus,

    Klinkt fantastisch! Hele fijne reis en geniet ervan!
    Na jullie reis spreken we snel weer eens wat af want dat is ook al weer veel te lang geleden.

    Liefs, Joris, Chantal en Kay

  • 17 April 2011 - 08:48

    Sandra:

    Wat leuk!!!
    Ga me direct aanmelden om op de hoogte te blijven van jullie avonturen!

  • 17 April 2011 - 10:10

    Miriam:

    Super leuk! Geniet ervan... Ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen.

  • 17 April 2011 - 10:31

    Joyce Penders:

    Heb me al aangemeld met mn emailadres, ben erg benieuwd hoe het jullie gaat bevallen, ik ben jaloers! hihi. Geniet er maar heeeeeeeeeeeeeel veel van, ik weet zeker dat het een onvergetelijke reis gaat worden. xxx

  • 17 April 2011 - 15:20

    Louisa, Wim & Jesse:

    Joehoe!
    Wij staan vanaf nu ook aangemeld op de mailinglijst! Zijn echt zo benieuwd naar jullie trip! We wensen jullie heul veul plezier en nog veel meer onvergetelijke momenten en kom na 37 dagen weer veilig samen thuis!

    Liefs Louisa en Wim
    en een dikke natte kus van Jesse! -X-

  • 17 April 2011 - 17:18

    Marlon & Co:

    We zijn benieuwd hoe alles verloopt en ik zal het voorlezen aan de meiden. Heel veel plezier.

    Groetjes Marlon

  • 17 April 2011 - 17:51

    Ankie:

    Natuurlijk gaan wij jullie ook volgen :-) Jullie reisschema ziet er veel belovend uit! Wij zijn erg benieuwd naar jullie avonturen! Alvast heel veel plezier, geniet ervan en pas goed op jullie zelf!!

    Veel liefs,

    Maikel en Ankie


  • 17 April 2011 - 20:56

    Door:

    Hallo, ook ik heb me aan gemeld en ben benieuwd naar de verhalen, maar we zien elkaar nog voordat jullie vertrekken, veel succes met de voorbereidingen, groetjes Frank en Door

  • 18 April 2011 - 18:26

    Carine:

    I'm in! Geniet van deze fantastische trip; is er nog plek over :) x Carine

  • 18 April 2011 - 20:15

    Marjolein:

    Na zo'n spannend wknd en dag, wens ik jullie nog meer plezier en genieten toe in The Land Down Under! Heb me aangemeld hoor want ook ik wil niets missen!

  • 20 April 2011 - 14:05

    Syl:

    Heej Suus en Sander! Gaaf hoor! Ik heb me ook aangemeld. Ik hoop dat jullie de tijd van jullie leven hebben!
    Kus

  • 20 April 2011 - 16:48

    Marlou:

    Ik wil jullie graag volgen op jullie droomreis! Geniet ervan samen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander & Suus

Actief sinds 01 April 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 73833

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 01 Oktober 2017

Indonesië!

14 September 2013 - 29 September 2013

Noordoost USA!

04 Januari 2013 - 03 Februari 2013

Thailand!

30 April 2011 - 05 Juni 2011

Australie!

Landen bezocht: