Thailand! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Sander & Suus - WaarBenJij.nu Thailand! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Sander & Suus - WaarBenJij.nu

Thailand!

Blijf op de hoogte en volg Sander & Suus

26 December 2012 | Nederland, Veldhoven

Nog aan het nagenieten van een gezellige kerstavond en 1e kerstdag zijn we op 2e kerstdag lekker thuis met z’n tweetjes. Kaarsjes en de verwarming aan, ons schattige kerstboompje wat in de hoek staat te shinen, heerlijke kerstlunch op tafel, korte broeken en t-shirts uitgestald op bed….Korte broeken en t-shirts? In december?!

Een van Sanders dromen gaat in vervulling; We gaan backpacken in Azië! Om precies te zijn; we gaan een maand rondtrekken door Thailand! Het heeft wat moeite gekost om Suus te overtuigen maar na ons er de afgelopen maanden goed in verdiept te hebben, zijn we allebei razend enthousiast.

In Australië hebben we al geproefd aan het backpacken maar nu gaan we een stapje verder. Ons idee is om op voorhand zo min mogelijk vast te leggen en om gewoon daar te kijken hoe het allemaal loopt. Uiteraard hebben we wel een globale route in gedachte om geen highlights te missen.

Volgende week vrijdag (4 januari) vertrekken we vanuit Brussel naar Bangkok. Daar blijven we een dag of 2 om vervolgens een rondje Kanchanaburi, Ayutthaya en Khao Yai National Park te doen in een aantal dagen. We nemen de nachttrein naar Chiang Mai en blijven daar een aantal dagen om ons o.a. te vermaken met kookcursussen, olifanten knuffelen en slingeren tussen torenhoge bomen. Daarna dwalen we af naar het zuiden. Waarschijnlijk doen we eerst de westkust aan om te genieten van helder blauw water en prachtige stranden. Het enige wat vast staat is dat we 26 januari op Koh Pha-ngan moeten zijn om los te gaan op de fullmoon party. Tot slot hebben we een aantal dagen om uit te brakken van dit feestje en nog wat te relaxen op de eilandjes in de buurt. Helaas vliegen we vervolgens alweer terug. Ook nu hebben we bewust gekozen voor een toetje; Tijdens ons overstap bezoeken we Abu Dhabi. Duizelt het je allemaal een beetje, google even een kaart van Thailand :)

Omdat we zelf nog regelmatig nagenieten van onze vorige reisverslagen en er zo ontzettend veel leuke reacties op hebben gehad, gaan we nu ook weer proberen iedere dag iets te schrijven. Wil je ons volgen, meld je aan voor de mailinglijst en je krijgt bij ieder nieuw verslag een seintje. Weet waar je aan begint, de mensen die ons verslag van Australië hebben bijgehouden, weten dat wij lang van stof zijn ;)

Enjoy!

Liefs, Sander en Suus

• 26 December 2012 - 12:09

Cindy:

Ik verheug me nu alweer op jullie verhalen. Alvast heel veel plezier en prachtige avonturen gewenst!!!

• 26 December 2012 - 12:44

Maria:

Wat leuk!
    Ik ga jullie beslist weer volgen.
    Wens jullie een mooie en bijzondere reis toe.

• 26 December 2012 - 12:44

Maria:

Wat leuk!
    Ik ga jullie beslist weer volgen.
    Wens jullie een mooie en bijzondere reis toe.

• 26 December 2012 - 13:14

Door:

Leuk om jullie verhalen straks weer te lezen en zo mee te "reizen", nog veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen

• 26 December 2012 - 13:35

Bep:

Wij gaan graag weer met jullie op reis.
    En wensen jullidan ook hele een mooie reis toe.
    Geniet ervan.

• 26 December 2012 - 15:33

Ineke & Toon:

Wij hebben ons weer aangemeld.
    Jullie weten toch dat wij NIETS willen missen.
    Alvast een goede reis en heel veel plezier, maar we spreken elkaar zeker nog wel.
    De skype microfoon instellingen op Ineke's netbook blijven heel slecht. Ik zoek nog naar oplossingen.

Groeten
    Ineke en Toon

• 26 December 2012 - 20:16

Maaike En Anton:

Jaloersssss! Een hele supergave vakantie gewenst voor jullie! Geniet van al dat moois wat jullie gaan zien. Wij gaan jullie belevenissen zeker volgen.

X maai en anton

• 26 December 2012 - 22:50

Margo:

Leuk dat we jullie weer kunnen volgen!
    Heel veel plezier en geniet van al die mooie indrukken die jullie zeker weer opdoen.

Groetjes,
    Imke, Sjors, Rob en Margo

• 27 December 2012 - 09:10

Ivonne:

Ha Suus,

Wat ontzettend spannend! En wat een toeval, wij vertrekken 12 januari richting Bangkok om 3 maanden te reizen door Cambodja, Borneo, Filipijnen en Vietnam. Als wij aankomen, zijn jullie alweer weg uit Bangkok, hadden we kunnen buurten :-).

In ieder geval heel veel plezier!! Geniet er van met z'n tweetjes, ik zal jullie verhalen zeker lezen!!

Groetjes Ivonne (Vallen)

• 27 December 2012 - 10:51

Simone:

We gaan jullie beslist weer volgen. Zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen. Succes met de voorbereidingen en een goede reis!
    Groetjes,
    Simone

• 27 December 2012 - 20:37

Ineke:

KAN NIET WACHTEN!!Al die spannende verhalen.

• 28 December 2012 - 11:38

Daniëlle:

Hoi Sander en Suus,

Nu is het onze beurt om jullie avonturen op de voet te volgen. Wij wachten met smart op jullie verhalen. Goed bezig zou ik zeggen: want mooie verhalen helpen ons de saaie januari maand door!

Groetjes van Klaas en Daan

• 30 December 2012 - 19:05

Maikel En Ankie:

Ook wij willen natuurlijk niets missen van jullie avonturen!
    Eerst gaan we morgen dit jaar met een feestje afsluiten en 2013 beginnen :-)
    Een mooie start om daarna (en een paar daagjes 'rust') op vakantie te gaan!
    Wij wensen jullie een heel mooie reis vol onvergetelijke momenten toe!
    Daar proosten we morgen op :-)

Liefs,

Maikel en Ankie

• 04 Januari 2013 - 13:02

Willie En Dora:

Hoi Suus & Sander,

Wij willen jullie een fijne vakantie wensen en hopen dat jullie er net zo van genieten als wij gedaan hebben. En Suus, die wc-tjes wennen wel ha ha...

Groetjes willie & Dora